wtorek, 10 stycznia 2012

PORA NA POKAZANIE PRAC

Witam Was serdecznie
pora abym w końcu zaczęła uzupełniać bloga a okazja się nadaża gdyż chcę wziąść udział w bardzo fajnej wymiance a tu nie ma jak bo nic o mnie nie wiecie.
Tak więc ze wszystkich prac robótkowych druty są mi najkochańsze,potem szydełko , w kolejności hafty głównie w technice krzyżykowej choć potrafię też w innych i na końcu tej kolejki aczkolwiek nie po macoszemu traktowane szycie. Na szycie muszę mieć natchnienie. Chcąc pokazać prace muszę zacząć od tej które spowodowały mój nawrót do robótek wogóle,niby tak przez przypadek zaczęte by sprawdzić czy jeszcze potrafię a potem już z pasją kończone i kontynuowane do dziś.
Zacznę niewinnie od komplecików zimowych








Bardzo przyjemnie robiło się te kompleciki ,były bardzo cieplutkie i przemiłe w dotyku.Wykonywałam według wzoru z jakiejś gazetki z włóczki akrylowej.
W czasie poprzedniej zimy tworzyłam sobie bluzeczki

Ta bluzeczka była próbą czy pamiętam jak czytać skomplikowane opisy gazetkowe-chyba wyszło, córka zadowolona.
Teraz czas na sweterek z którego jestem do dziś bardzo dumna i wszystkim się podobał

No i na koniec tego wpisu dodam jeszcze bluzeczkę w stylu mieszanym druty +
 szydełko typowo letnia


Kolejne prace będę uzupełniać po troszku codziennie ,aż dojdę do stanu rzeczywistego. A obecnie robię moją pierwszą szydełkową chustę i sama ciekawa jestem jak mi wyjdzie,ale to potem.
ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO CZYTANIA MOJEGO BLOGA I KOMENTOWANIA,KAŻDY KOMENTAŻ MILE WIDZIANY :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz