środa, 18 marca 2015

PRACA CORAZ WOLNIEJSZA A ZMIANY CORAZ BLIŻEJ

Kochane moje, mało już teraz pracuję bo czasu brak. Bardzo dużo formalności mam do załatwiania i brakuje czasu na przyjemności, a do tego jeszcze choróbsko mnie dopadło.
Codziennie biegam, jeżdżę i załatwiam i spędzam długie godziny w urzędach. Na szczęście już nie długo.

Niektóre z was interesuje co to za zmiana w moim życiu i czy nic złego ze sobą nie niesie. Złego raczej nie za to nieznanego całe garście. Tajemnica jest taka ,że opuszczam nasz kraj w poszukiwaniu lepszego ,godnego życia. Nie dla kokosów i słodkiego nieróbstwa ale za pracą i możliwością normalnego życia z miesiąca na miesiąc. Niestety pomimo wielu moich prób i sporego samozaparcia nasz kraj takich warunków nam nie oferuje. Człowiek się starzeje a jego sytuacja wygląda coraz gorzej.

Tak więc postanowiliśmy ,że razem wylatujemy. Najpierw ja a mąż i dzieciaczki dolecą w czerwcu.
Jestem pełna podniecenia i ciekawości. Zaraz po świętach lecę.

Teraz jednak pokażę wam co jeszcze zrobiłam w ostatnim czasie :-)

Wymodziłam taką szybką spódniczkę z koła dla córy z materiału, który już bardzo długo zalegał w szafie

 a tu sukienka ,która bardzo mi się spodobała w burdzie , w szyciu okazała sie drogą przez mękę, źle opisana, fason okazał się nie dla mnie i kilkakrotnie ze łzami ją przerabiałam, prułam szyłam ,prułam cięłam szyłam itd, aż powstał efekt taki ,który pod względem wykonania mnie zadowala. Sukienka jednak jest na sprzedaż , gdyż nie podoba się mojemu mężowi ,a raczej ja mu się w niej nie podobam ;-)

I to by było na tyle, jeszcze robię pościele dla mojego bratanka, który niedługo ma sie pojawić, ale jak zdążę obfocić to pokażę.

4 komentarze:

  1. Szykuj się szykuj. Trzymam kciuki za wasze lepsze życie. I oczywiście bedę czekac na relację jak ci tam będzie. Na początku bez bliskich może byc ciężko. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci w takim razie spełnienia planów. Żeby wszystko przebiegło po Twojej myśli :-)
    Powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że znajdziesz lepsze jutro, oby szybko zgodnie z planami :) Spódniczka piękna i sukienka też :) Czekam na nowe wieści. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń