poniedziałek, 9 marca 2015

PRZYGOTOWANIE DO WIELKICH ZMIAN I WYKAŃCZANIE

        Jak już kiedyś wspominałam w moim życiu nadchodzą wielkie, olbrzymie zmiany. Trochę nie mogę się ich doczekać a troszkę się obawiam, ale zbliżają sie nieuchronnie dużymi krokami.
W związku z tym zmniejsza się ilość czasu na robótkowanie, wykańczam ostatnie zamówienia, nie biorę nowych i szykuję się.

Dziś jednak pokażę jeszcze kilka prac powstałych wcześniej

1. kosmetyczki dwie - komplecik, jedna jest mała a druga większa z przegródkami





2. Niedawno zrobiona chusta -tak z potrzeby chwili :-)



3. Tęczowa poducha kwiat - musiałam wykończyć resztę włóczek, które mi zalegały


4. No i chyba najdłużej robiona przez mnie robótka- sweterek zapinany na zatrzaski zamaskowane guziczkami



Mam jeszcze tyle planów i pomysłów ale czasu starczy zaledwie na kilka i potem będzie pewna przerwa. Nie jest to jednak koniec mojej przygody z robótkami bo to moja największa pasja, czuję się w tym jak ryba w wodzie i chyba nigdy w niczym nie czułam się tak pewnie jak właśnie w robótkach.

Na razie sie żegnam bo czekają jeszcze inne prace i muszę się na nich teraz skupić ;-)

2 komentarze:

  1. Wspaniałe prace :-) Szczególnie podoba mi się kwiecista poduszka :-) Taka optymistyczna :-)
    Mam nadzieję, że to nic złego... te zmiany. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super prace stworzyłaś!:D kosmetyczki są genialne. Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń