czwartek, 23 maja 2013

DŁUGA, DŁUGA PRZERWA

Witajcie kochane

oj dawno nic nie pisałam. Wchodziłam do was zaglądałam ale sama nie miałam weny do pisania. Robótkowo ciut się działo ale bez szału, a co mnie najgorzej wkurza mam rzeczy niepowykańczane, po prostu wena odleciała. Zaczęło się ciepło, ruszyłam w ogród, oprócz tego uroczystości moich bliskich było kilka-z tych naj,najważniejszych to 40 urodziny mojego męża i komunia mojej najmłodszej pociechy. Pracy było co niemiara ale satysfakcja była wielka.
Wszystko ma swoje plusy i minusy i tak minusem uroczystości był całkowity brak czasu i niechęć do prac ręcznych i opisywania ich.
Teraz jednak się ogarnęłam i zaczynam wykańczać co pozaczynałam.
Tak więc najpierw pochwalę się najświeższymi wyrobami, bo one zostały zrobione od początku do końca i już cieszą nowych właścicieli.
Został zrobiony słonik próbny, oraz ubranie dla lali na zamówienie-ja się rozpędziłąm i zrobiłam cały komplecik - sukienkę ,porteczki i kapelusik. Wynik oceńcie same:






Teraz jeszcze chciałam się pochwalić ,że się doczekałam i dostałam do TĘCZOWEGO STRAGANU za co bardzo dziękuję i cieszę się niezmiernie.

Pozdrawiam was cieplutko - choć dziś akurat u mnie zimno i deszczowo :-)

4 komentarze:

  1. Wszystko piękna i kolorowe a słonik jest boski:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny słonik :-) Wspaniale go zrobiłaś.
    A lala teraz wygląda wspaniale :-) Cudny komplet.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoń jest świetny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń