piątek, 27 września 2013

WŁÓCZKOWO :-)

Witam was dziś słonecznie i radośnie :-D
Przyczyn tak wspaniałego samopoczucia jest wiele i właśnie wam o tym opowiem.
Pierwsza jest całkiem prozaiczna, dziś świeci słońce i jest tak pięknie -mam już dość tej deszczowej pogody, dla porównania wczoraj koło 8 rano u nas wyglądało tak 
niezbyt ciekawie, potem było już tylko gorzej.
Drugi powód to ten ,że dziś mam szkołę, wiem ,że to głupie się cieszyć ze szkoły i nauki, ale ja się cieszę bo dla mnie oznacza to odrobinę wolnego od domu, wyrwanie się ,a że do szkoły no cóż :-)

Trzeci powód jest najfajniejszy- otóż, wczoraj i przed wczoraj otrzymałam pocztą przeróżne cudowności, jedne zakupiłam na DA WANDZIE- przyznaję powaliły mnie na kolana, same popatrzcie





są  po prostu cudne, mięciutkie delikatniutkie, przyjemniutkie i mogę tak jeszcze długo, ale najważniejsze, że mam już plan co z nich powstanie, na pewno pokażę
Kolejne cudowności kupiłam od koleżanki blogowej na tęczowym straganie, i po otwarciu pudełka również sił w nogach mi zabrakło, są superaśne i już są częścią robótek a jakże, oto one


Jest ich naprawdę dużo ,a cena była mega okazyjna :-D

no i trzeci powód do radości to włóczki ,które zamówiłam na dokończenie pewnego projektu, ale również mnie ucieszyły choć zaskoczenia nie było. No ale ja jestem włóczkomaniaczką więc mnie wszystkie niteczki cieszą
Takim to właśnie słodkim akcentem się z wami pożegnam bo muszę się dziś szybciutko wyrobić ze sprzątankiem, gotowaniem i tym podobnymi

MIŁEGO DZIONKA

1 komentarz:

  1. Masz powód do radości, ja myślę o zakupie włóczek, chociaż mam ich dużo. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń