poniedziałek, 29 października 2012

TORT ROCZNICOWY I MAŁE FORMY

Na początek to pochwalę się torcikiem wykonanym z okazji naszej rocznicy ślubu. W piątek obchodziliśmy naszą 17 rocznicę i choć nic nadzwyczajnego nie wyprawialiśmy to torcik musiał być obowiązkowo.
Długo myślałam jaki zrobić a potem postanowiłam że truskawkowy będzie w sam raz i tak też zrobiłam.
Oto mój wyrób

Smaczny był i zniknął w tempie expresowym- dzieci mają taką specjalną przegródkę w żołądku na słodkie i mieszczą tam ogromne ilości -zupełnie odwrotnie ma się przegródka na obiady :-)

A teraz czas na pokazanie zapowiedzianych czapeczek dziecięcych. Są to pierwsze w mojej kolekcji i pozwoliłam sobie po długich przemyśleniach zakupić modela do zdjęć czapek i ubranek dziecięcych. Długo wybierałam, przebierałam i w końcu znalazłam coś co mnie ujęło za serce swą urodą a do tego niską ceną.
Tak więc teraz mój nowy model w czapeczkach


To jest czapeczka nr 1 tzw CZAPECZKA MIŚ  różowa i kolor najbardziej prawdziwy jest na czapeczce na modelu.
Obwód głowy max 34 cm a głębokość 11 cm -to jest malutka czapeczka dla małego noworodka.
Teraz druga czapeczka




To tzw CZAPECZKA ZAJĄCZEK jest już większa od pierwszej
obwód głowy max 44 cm
głębokość 16 cm czyli tak 6m- 1 rok.

I jak wam się podoba mój model ?

Pozdrawiam wszystkich słonecznie ze słonecznych kaszub
:D

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego!!!!Tort wspaniały bo ja uwielbiam takie słodkości i mam dużo przegródek na nie:)Czapeczki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pomyślności na następne wielokrotności 17;)
    A model i wyroby piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała rocznica! Wszystkiego najlepszego na dalsze lata dla Ciebie i Twojego M :)) A czapusie słodkie, model na pierwszy rzut oka jak prawdziwy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Tort wygląda przepysznie :)
    Czapeczki są urocze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapki świetne!!!
    Torcik wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te przegródki w żołądku mnie rozwaliły ha ha świetnie to ujęłaś. Mamy podobną rocznicę ślubu ja 27 czyli w sobotę obchodziłam z mężem 22 i też był torcik ,ale orzechowy, lubię torciki :))) Czapeczki przeurocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)
    Http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dla Ciebie wyróżnienie, zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czapeczki są super! no po prostu odlot:)))

    OdpowiedzUsuń