wtorek, 21 lutego 2012

WYMIANKA CZARNO-BIAŁA

Witam wszystkich, choć smutno.Niestety wygląda na to ,że i ja padłam ofiarą braku odpowiedzialności wymiankowej. Moją parą była osoba bez bloga o imieniu Emma. Sprawa wygląda tak,że w chwili obecnej gdy powinniśmy się chwalić swoimi prezentami to ja zaprezentuję wam tylko to co ja przygotowałam, bo swojej przesyłeczki niestety nie otrzymałam. Jest to przykre, nawet bardzo,ale trudno wiem ,że na przyszłość napewno nie zgodzę się by moją parą była osoba bez bloga-będę wolała zrezygnować z zabawy aniżeli potem żałować. Być może przesyłeczka jest w drodze, lub zaginęła ale wydaje mi się ,że jeśli jest wyznaczony termin dostarczenia przesyłki to należy tę, wysłać odpowiednio wcześniej.
Tak czy inaczej pokażę wam co ja przygotowałam



Wykonałam chustecznik oraz dwie osłonki świecznikowe, ponieważ nie wiedziałam czym zajmuje się dana osoba dołączyłam serwetki czarno-białe oraz dwa kordonki czarny i biały, i jeszcze ponieważ udało mi się dostać śliczny kubeczek z czarno-białym wzorem to też pozwoliłam sobie dorzucić.Na końcu prezenty już zapakowane.
Pozdrawiam i uciekam dalej tworzyć ,a nie jest mi łatwo bo dopadło mnie jakieś choróbsko i nie chce opuścić i tak i katar i kaszel i masakryczny ból głowy, ból brzucha-zabawa na całego.

3 komentarze:

  1. Współczuję chorubska i zdrówka życzę, prześliczne rzeczy przygotowałaś dla swojej pary

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny prezent przygotowałas i masz rację że po to jest dużo czasu zeby na czas prezent wysłać ,cos o tym wiem tez tak miałam i na razie nie biore udziału w wymiankach bo się zraziłam a bardzo je lubiłam ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli lubiła bym żarty tonapisała bym witaj w klubie :( też nie otrzymałam jeszcze prezentu....
    Mam nadzieję że jeszcze dojdzie?
    Nie rozumiem takich ludzi czemu jak się zapisują to już nie zaczynają przygotowywać prezentów, po co wszystko zostawiać na ostatnią chwilę
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń