wtorek, 14 lutego 2012

WYMIANKA Z SERCEM NA DŁONI

Nareszcie mogę się pochwalić co otrzymałam w wymiance,patrzcie i podziwiajcie jak i ja podziwiałam









Wiem, wiem dużo zdjęć ale jest co pokazać wszystko to dostałam od WIOLI, której bardzo mocno dziękuję, za udane prezenty.
Teraz pochwalę się tym co ja wysłałam




Mam nadzieję, że moje skromne prezenciki również przypadły do gustu obdarowanej.Uwielbiam zabawy wymiankowe i troszkę się w nich teraz zakopałam, ale mam nadzieję, że podołam.

4 komentarze:

  1. Pewnie, że się spodobały :) Zresztą tak jak napisałam na kartce ;) A podusia na stałe zagościła w łóżeczko mojej córki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna poducha.Witaj wymiankowa paro. Pozdrowienia z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Bardzo fajne rzeczy robisz, a najbardziej spodobała mi się sercowa poducha :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę,że podobają wam się moje wyroby, to tak miło usłyszeć coś pozytywnego
      DZIĘKUJĘ ZA MIŁE SŁOWA

      Usuń