środa, 22 lutego 2012

USPOKOJONA

Witajcie
piszę by sprostować, z najnowszych doniesień wynika, że paczuszka została do mnie wysłana z wymianki czarno-białej. Więc nie jest to ten pesymistyczny wariant, że moja para wogóle się nie wywiązuje. Szkoda tylko,że np za pośrednictwem organizatorki(zakładając ,że sama nie chciała) nie poinformowała mailowo, że przesyłka będzie opóźniona. Nadal uważam ,że jeśli z jakiegokolwiek powodu zawalamy i nie możemy się wywiązać na czas to należy się wytłumaczyć przed a nie po fakcie i to by było na tyle. Jak tylko przesyłka dojdzie to będę się chwalić.
A TERAZ BARDZO CHCĘ PODZIĘKOWAĆ ZA WIELE MIŁYCH SŁÓW OD WAS, ZA OGÓLNE ZAINTERESOWANIE BLOGIEM I WITAM Z SZEROKIM  UŚMIECHEM NOWYCH OBSERWATORÓW.
Cieszę się, że powiększa się liczba obserwatorów i wejść na bloga ,bo to oznacza, że udaje mi się prowadzić go w miarę interesujący sposób.
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH
MIŁEGO DNIA

2 komentarze:

  1. nie zakładaj od razu najgorszego, może poczta przetrzymała paczkę, mam nadzieję, że dotrze niedługo i w całości, bo z PP nigdy nie wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ... mam takie pytanie dotzczace wymianki misiowej nie moglam znalesc twojego meila wiec jakbys mogla napisac mi na mojego meila ze jest to twoj meil to chcialam sie o cos zapytac pozdrawiam
    pupuncia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń