środa, 5 marca 2014

WYMIANKA KAWOWA -FINAŁ

Troszkę spóźniona relacja z przebiegu wymianki kawowej u mnie. Ale ja zawsze jestem spóźniona więc chyba mi wybaczycie :-)
Miałam przyjemność mieć w parze przemiłą i bardzo uzdolnioną osóbkę z bloga SŁONO MI .
Przygotowała dla mnie takie wspaniałości ,że nie wiedziałam czy ja podołam temu zadaniu równie dobrze.
Starałam się bardzo i chyba mi się udało bo otrzymałam informację, że obdarowana jest zadowolona
Teraz pora przejść do zdjęć, oto co dostałam




Jak widać pięknie zapakowane cudowności i słodkości z których jestem bardzo zadowolona :-D

Teraz pochwalę się co ja przygotowałam, a co



Jestem bardzo zadowolona z wymianki i mam nadzieję, że reszta osób biorących udział również.
Bardzo dziękuję mojej parze wymiankowej za wspaniałą zabawę i mnóstwo radości oraz dziękuję organizatorce bez której to wszystko by się nie odbyło.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Oczywiście, że jestem bardzo zadowolona :). Piękne prezenty dla mnie przygotowałaś :).
    Ja również jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń