poniedziałek, 7 lipca 2014

MĘSKIE OCIEPLACZE I OSOBISTA ZMIANA

Witajcie w blogowym świecie :-)
Dziś zaprezentuję wam ocieplacze wykonane już kilka ładnych dni temu w ramach uzupełniania zapasów w sklepiku. Tak mnie natchnęło i wymyśliłam sobie kilka modeli  z czego wykonałam trzy a sfotografowałam dwa- na razie.
Moi panowie to rekin biznesu



oraz bajkowy amant ;-)


W chwili obecnej jeszcze są dostępne choć cieszą się dużym zainteresowaniem, więc mam nadzieję na szybką sprzedaż, tym bardziej ,że takie gadżety nie są drogim prezentem ani zakupem, a uśmiechu sporo np. przy rozpakowywaniu ;-)

Zaczynając jednak z innej strony, w moim życiu osobistym zaszła ogromna zmiana na lepsze na szczęście. Po prawie 9 latach bezrobocia-tzn. najpierw poród potem wychowywanie młodego a potem szukanie ale nie znajdowanie pracy udało mi się dostać pracę, z której w dodatku jestem bardzo zadowolona. Dobre warunki i pracy i płacy i dobry pracodawca. Znam go od dłuższego czasu i śmiało mogę powiedzieć ,że jeśli ktoś na zwolnienie nie zasłuży to ma tak rzadką w naszych czasach stabilizację.
Pewnie zmniejszy się ilość  mojego czasu na prace ręczne ,ale praca główna jest najważniejsza, a do tego jeśli dodatkowo coś mi się uda sprzedać to będę w siódmym niebie-zawsze dodatkowe parę złotych mile widziane. Mylę, bo tak się zapowiada, że to nie ostatnie zmiany w moim życiu, ale te kolejne nastąpią za jakieś 3-4 lata, więc na razie sza :-)

Z gorącego i już grzybnego Grzybna pozdrawiam Was serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz