piątek, 18 lipca 2014

ZALEGŁOŚCI I DUŻO ZDJĘĆ

Oj mało mnie tu mało. Widzę ,że odwiedzających też znacznie mniej, ale co się dziwić skoro tak się zaniedbuję z wpisami? Niestety jestem teraz prawie całkowicie zaabsorbowana nową pracą i ciężko mi pogodzić pracę ,dom, naukę języków i moje pasje i wpisy. Braknie mi na wszystko czasu.
Dzisiaj chciałam wrzucić kilka zaległych prac i fotek.
Mam zdjęcia tegoroczne mojego ogródka, który od kilku lat przerabiam do formy która będzie mnie w pełni zadowalać- praktycznie w tym roku już osiągnęłam stan rzeczy jaki pozostanie-rozmieszczenie roślin i drzewek, miejsca kwiatowego do posiedzenia :-) . Bardzo się napracowałam i chcę się z Wami podzielić moją radością

tutaj są bratki mojego chowu , same się wysiały w ogródku po zimie ja je popikowałam a potem wysadziłam na zaplanowane miejsca



tutaj są moje truskaweczki-pyszne były, jeszcze małe ostatki się na krzaczkach znajduje :-)



miejsce do posiadówek na tarasiku- z każdej strony otoczone kwiatami-tak jak lubię



cudownie pachnąca lawenda


pomidorki w mojej szklarni-teraz są już dużo większe


czarna porzeczka ma roczek a pięknie owocowała i oczywiście owoce już skonsumowane :-)
Tak się prezentował mój ogródek, teraz jest już bujniejszy :-) , a na polu robótkowym też powstało małe co nieco.
Moja pierwsza chusta na drutach, zwana zorza polarną

Bardzo mi się spodobała :-)
Jeszcze jedną pracą była poducha kwiat, już jej nie mam a nawet porządnego zdjęcia jej nie zrobiłam

I ostatnią najświeższą robótką jest minionek na zamówienie synka, cierpliwie czekał aż rok :-)
Minion ma 58 cm i jest przytulanką do spania-podobno świetnie się z nim śpi

I to już wszystkie zaległości, pewnie znów będzie troszkę przerwy do następnego wpisu, aż coś stworzę ciekawego :-)
Pozdrawiam Was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz