środa, 15 października 2014

TROSKLIWY MIŚ - POCZĄTEK

Bardzo spodobały mi się troskliwe misie, są kolorowe, zgrabne i takie wesołe. Postanowiłam sobie ,że zrobię jednego. Wybrałam odpowiednią włóczkę i do roboty. Robił się fajnie, jako przerywnik w innych pracach :-) , no i skończyłam go i...... i jestem zadowolona. Mało tego postanowiłam, że powstanie tych misiów więcej, nie wiem co prawda czy dam radę zrobić całą gromadkę, bo nie bardzo lubię powtarzać robótki, ale tak myślę że jako przerywniki mogą być.
Efekt moich starań jest tu:


Miś w zamyśle schematu powinien siedzieć, ale mi się tak spodobał stojący-bo mój sam stoi, że postanowiłam iż następne też takie będą.

Pisałam również o mojej nowej wizytówce, ale nie zdążyłam jej sfotografować więc jednak pochwalę się następnym razem.

Pozdrawiam Was serdecznie



1 komentarz:

  1. Śliczny :-) Słodki misio w pięknych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń