piątek, 14 września 2012

BOKSERKI

Tak jakoś mi zeszło tyle czasu bez postu robótkowego. Pracować pracowałam,osiągnięcia są ale nie miałam weny do zdjęć. Teraz za to będę miała co dozować bo robótek jest kilka i kilka w pracy więc mam nadzieję,że sama siebie dopilnuję by umieszczać posty.
Teraz pochwalę się wam, pierwszymi w mojej karierze własnoręcznie wykonanymi bokserkami dla najmłodszej pociechy. Jestem naprawdę z siebie dumna bo dawno już wogóle nic nie szyłam, ale teraz nadrabiam zaległości z musu bo i spodnie dla synka musiałam eleganckie uszyć ale nimi pochwalę się w następnym poście :)
Teraz oto bokserki





Teraz bardzo chcę podziękować osobom zaglądającym do mnie i pozostawiającym komentarze to jest bardzo miłe i super motywuje do pracy. Szczególne podziękowania dla wszystkich którzy starali się pomóc mi w znalezieniu wzoru na torebeczkę z poprzedniego postu, JEDNAK SUPER SPECJALNE PODZIĘKOWANIA DLA KOLEŻANKI KTÓREJ UDAŁO SIĘ ZNALEŹĆ TEN WZÓR I POINSTRUOWAĆ MNIE CO GDZIE I JAK I DZIĘKI NIEJ TEŻ OWA TOREBECZKA JEST JUŻ W PRACY :D:D:D

3 komentarze:

  1. Uroczę bokserki :) Oj ja dawno też nie szyłam -niestety maszyna odmawia posłuszeństwa ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne bokserki. Czekam w takim razie na gotowa torebkę :)

    OdpowiedzUsuń