poniedziałek, 7 października 2013

KROKODYLKA WEDŁUG INTENSYWNIE KREATYWNEJ CZYLI MOJA PIERWSZA RĘKAWICZKA

Dziś chcę się wam pochwalić, bo już dłużej nie wytrzymam , rękawiczka( na razie jedną) ,pięciopalczastą, którą zrobiłam według instrukcji INTENSYWNIE KREATYWNEJ, której bardzo dziękuję za tak przejrzysty i czytelny kurs robieni razemwiczek :-) 
Ja swoją tylko raz sprułam w pewnym momencie a potem to już poszło z górki, i choć do super ideału troszkę brakuje bo wiadomo, że wprawy nabiera się z czasem, to ja jestem zadowolona tym bardziej ,że jest to moja pierwsza rękawiczka na drutach i do tego jeszcze pięciopalczasta.
Wiem już, że jest to genialny pomysł na prezent i pewnie w tym celu troszkę to wykorzystam.
Teraz jednak zdjęcie mojej dumy


Pozdrowionka i znikam do obowiązków.

1 komentarz:

  1. Gratuluję i podziwiam za cierpliwość. Było warto. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń