poniedziałek, 27 stycznia 2014

DZIŚ EGOISTYCZNIE ;-D

Chcę Wam dziś zaprezentować sweterek ,który zrobiłam z potrzeby właśnie dla siebie.
Brakowało mi takiego na wyjścia pod płaszczyk co by był ciepły i nie bardzo gruby, szukałam, szukałam i wyszukałam a raczej wydedukowałam i tak oto powstał sweterek zimowy. Bardzo wygodny, bardzo cieplutki i często użytkowany

Nie bardzo chciał się na mnie ładnie sfotografować więc lola mi pomogła. Tak pop prawdzie to żadne zdjęcie nie oddaje w pełni dobrze jego koloru, ale co zrobić ,że takie byle jakie oświetlenie mamy?
W każdym razie sweterek bardzo mnie zadowala-jest zrobiony w 100% z akrylu, jednak na razie nie widać żadnych zmechaceń-może jeszcze za wcześnie.

A teraz z innej beczki, po raz kolejny wysłałam zgłoszenie do pakamery, ciekawe czy uda mi się tym razem dostać do grona sprzedających. Strasznie ciężko jest spełnić ich oczekiwania tym bardziej ,że tak naprawdę nie wiem co mam zmienić żeby było dobrze-podejrzewam, że chodzi o jakość zdjęć -naświetlenie itp, ale jak tu zrobić dobre zdjęcia. Mieszkanie mam dość ciemne-źle są rozmieszczone okna, na dworze raz że zimno, a dwa nie bardzo jest gdzie-w lecie to jeszcze pod las można pójść ale teraz? A teraz inwestować kasę której nie ma w namiot bezcieniowy z naświetleniem-i to namiot nie małych rozmiarów, bo jak zmieszczę tam lalkę 1m czy człowieka ,czy manekin, więc raczej chyba tło fotograficzne i dobre lampy, ale to też jest duży koszt, pewnie jeszcze lepszy aparat by się przydał-nie wiem .
Mam tylko nadzieję, że tym razem mi się uda, a jak nie to trudno.

Pozdrawiam Was cieplutko, bo u nas dziś od wczoraj sypie puchem ale jest cieplej

:-)

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny sweter :-) A najważniejsze w tą pogodę, którą mamy za oknem - że grzeje :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń