piątek, 7 listopada 2014

POWIĘKSZENIE KOLEKCJI :-)

   Tak powstał sobie kolejny misio :-) . Mówiłam że mnie urzekły, wychodzą tak fajnie, łatwo i przyjemnie się je robi i zabawne jest to że do każdego inne dodatki się doszydełkowuje, to tak jakby każdy miał zupełnie inny charakter mimo podobnego wyglądu. Oczywiście nie skończę na tym misiu, mam w planach jeszcze naprawdę sporą gromadkę :-)

Prosze Państwa oto miś :


Tu na zdjęciach widać częściowo moją nową wizytówkę o której pisałam kilka postów wcześniej, teraz zaś pochwalę się nią w pełnej okazałości


To jest moja pierwsza taka powiedzmy profesjonalna i bardzo się cieszę, aczkolwiek teraz już wiem że następna będzie lepsza :-)

4 komentarze:

  1. Miś uroczy, a wizytówka- dla mnie bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miś prześliczny, szkoda, że ja takich nie umiem :) A wizytówka wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki misio :-)
    Gratuluję - wspaniała wizytówka - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Misio fajniutki!Wizytówka bardzo ładna!!!!

    OdpowiedzUsuń