piątek, 23 marca 2012

WYMIANKA W POSZUKIWANIU WIOSNY

Kochane, byłam zabiegana i do tego net mi zastrajkował, ale jestem i chwalę się moimi skarbami ( bo tylko tak mogę nazwać to co otrzymałam)
Moją parą wymiankową była MADZIA cudowna osoba, o wspaniałej powierzchowności i niesamowitym talencie i popatrzcie tylko co ja od niej otrzymałam:






 Jestem tak szczęśliwa z tych prezentów ,że nie potrafię nawet tego opisać-po prostu to jest cudne i już :D
Teraz pochwalę się tym co ja wysłałam, starałam się by pasowało do tematu a jednocześnie zadowoliło moją parę i udało się,Madzia pisała ,że jest zadowolona a o to mi najbardziej chodziło




Ja jestem jak widać z wymianki bardzo zadowolona i moje parki też ,tak więc bardzo dziękuję organizatorce i pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. hihi.... Dziękuję za tyle ciepłych słów:) Koszyczek pomieścił już drugą napoczętą robótkę:)) żurawiom możesz troszkę poprostować skrzydełka, bo w Kinder Niespodziance troszkę się podwinęły:D no ale nie wiedziałam jak zapakować, żeby poczta nie zgniotła:) widzę, że biżuterii teraz będziesz miała dość na każdy dzień w roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żółty koszyczek jest śliczny

    OdpowiedzUsuń