piątek, 23 marca 2012

WYMIANKA WIOSENNA

A teraz pora na wymiankę wiosenną, która była dla mnie mega zaskoczeniem.Dziewczyny tyle rzeczy co ja otrzymałam i takiej urody to niejedna z was może mi pozazdrościć.
Uwaga bo będzie bardzo dużo zdjęć.
Moją parą wymiankową była ANIA , która jest bardzo sympatyczną i pogodną osobą a do tego cudotwórczyni, same patrzcie












I czy mam prawo do jakiegokolwiek niezadowolenia? Jestem po prostu szczęściarą.
Ale żeby nie było ,że szczęścia nie potrafię docenić to ja również postarałam się by wynagrodzić mojej parce jej wysiłek, wiem ,że jest zadowolona i ,że również sprawiłam jej radość co mnie niesamowicie cieszy.
Oto co ja wysłałam




I co wy na to? Prawda,że się obie postarałyśmy?
A teraz uciekam do pracy bo bardzo się zasiedziałam.
MIŁEGO DNIA WSZYSTKIM

3 komentarze:

  1. wspaniałe prezenty a Twoje torebeczki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja jestem tą szczęściarą!:)
    Aniuś toooo zielone coś to zakładka do książki.... tak ładnie na zdjęciu wygląda u Ciebie,jak bransoletka:)
    Ja jestem mega szczęśliwa...wszyscy chwalą Twoje serwetki...bardzo dziękuję za wszystko. buziaki.


    aaaa kanwę wysłałam już:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty przygotowałyście dla siebie :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń