wtorek, 29 maja 2012

PRZESYŁKA DOSZŁA-SPÓŹNIONA WYMIANKA

Witam ponownie, aby sprawiedliwości stało się zadość informuję wszem i wobec iż przesyłka od mojej wymiankowej parki wielkanocnej doszła. Zawartość bardzo mnie ucieszyła a więc chwalę się wam środeczkiem paczuszki



Bardzo dziękuję za paczuszkę, naprawdę jestem bardzo zadowolona i zrobię użytek z tych ślicznych przydasiów.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz pozostając w temacie wymianek po długim zastanawianiu się i rozmyślaniu postanowiłam, że wezmę udział a raczej dokończę tą do której zapisałam się dużo wcześniej i koniec. Wymianki są bardzo przyjemne ale tylko w takim przypadku gdy wszyscy mają zrozumienie dla wszystkich i poważnie podchodzą do zobowiązań a gdy jest inaczej i wychodzą niesnaski to nie warto psuć sobie nerwów.
I tym oto akcentem żegnam się dziś z wami i zacznę się zastanawiać nad formą bloga.
Pozdrowionka 

2 komentarze: