środa, 23 maja 2012

PRZYKRA SPRAWA

Chcąc nie chcąc zostałam wciągnięta w bójkę blogową. Jest mi niezmiernie przykro, bo przeczytałam na blogu FreubelFree , że dałam do zrozumienia iż z jej winy nie otrzymałam paczuszki wielkanocnej. Faktem jest ,że pisałam o tym iż Wielkanoc dawno minęła a ja paczki nie dostałam ale dopisałam bardzo wyraźnie ,że wiem iż została wysłana i że to poczta się nie wywiązała . Niestety chyba komuś nie chciało się poczytać mojego posta i oskarża teraz mnie o kłamstwo. Jak to się ma do koleżanki FreubelFree , która wymaga uczciwości i sprawiedliwości w ocenianiu siebie a innych oczernia? Każdy niech sobie sam odpowie, ja powiem tak po całej tej sprawie czuję niesmak i jest mi bardzo przykro ,że ostatnio tyle złych rzeczy się dzieje w blogowym świecie i na dodatek choć niewinna zostałam w to wciągnięta. Zastanawiam się poważnie nad zmianą formy bloga i na pewno zaprzestanę udziału w wymiankach bo jakoś nie wychodzą one na zdrowie.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. To smutne, niestety coraz więcej osób które robią wspaniałe rzeczy zaprzestaje udziału w wymiankach bo spotykają je różne nieprzyjemności :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się i nie dawaj :P
    Ja zgodnie z twoją radą postąpiłam i jest mi z tym dobrze :P
    Aż jestem ciekawa co kombinujesz z blogiem i jaką on przyjmie formę:P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń